یک مشت خط

الا نوشت

یک مشت خط

الا نوشت

۲۰ دی ۹۷ ، ۰۹:۰۸

میشه دعام کنید؟

میشه برام دعا کنید؟؟؟؟؟؟

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۰
آلاء ..

نظرات  (۶)

۰۴ بهمن ۹۷ ، ۲۰:۰۵ نیلوفر کیانی
بله حتما
پاسخ:
ممنون
بعد یک سال سلام:)
بله
پاسخ:
عه ششششما..
سلام
:)
شما هنوزم کد تایید زیر کامنت هاتونو بر نداشتید :)
پاسخ:
 این وبلاگ هیچ فعالیتی نداره
۲۶ فروردين ۹۸ ، ۱۸:۰۵ ❤ოaЯყaო👭ղმբმʂ ❤
سلام الاء جانم خوبی ؟ 
حتما :)
پاسخ:
سلااام کجایید شماهاااا
۳۰ فروردين ۹۸ ، ۰۹:۱۹ ❤ოaЯყaო👭ղმբმʂ ❤
مریم ک اصلا حس وب اومدن و نوشتن نداره به من هم منتقل کرده فک کنم این حسشو خخخخخ
خوبی عزیزم 😙
پاسخ:
قربونت برم
دنبالتون بودم 
منم از اینجا نقل مکان کردم رفتم یه وبلاگ جدید اونجا احوالاتم و مینویسم
۳۱ فروردين ۹۸ ، ۱۱:۳۹ ❤ოaЯყaო👭ղმբმʂ ❤
اهوم دیدم وبتو عزیزم :)
پاسخ:
:*

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.