یک مشت خط

گاهی دل نوشت های یک مجنون میتواند خواندنی باشد

یک مشت خط

گاهی دل نوشت های یک مجنون میتواند خواندنی باشد

درباره بلاگ

به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم !
بخاطر تمام روزهایی که :
گرفت
شکست
تنگ شد ،
و کاری از دست من بر نمی‌آمد ...!

👤 من و ببخش من

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
۰۳ آذر ۹۶ ، ۰۲:۳۲

دوست دختر

چرا لان هرکسی و که میبینی شکست عشقی خورده و افسرده شده و ناراحنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این شکست در دخترها خیلی بیشتره

به نظر من پسرها متوجه این موضوع نمیشن

براشون معنی ای نداره این حرف ها!

برادر خودم هر روز عاشق یک دختر میشه از یک نقطه از کشور

یه روز میگه میخوام از کردستان زن بگیرم

هفته دیگه میگه بهم خورد بریم شیراز

دو هفته دیگه میگه دختر خوبی نبود یکی دیگه پیدا کردم این دیگه آخریشه 

هرچی ام کار میکنه خرج سر و ریختش میکنه

همیشه باهاش دعوا دارم و یک انسان بیشعور خطابش میکنم

میگم آه دخترا دامن خواهرتو میگیره

میگه خودشون میخوان

اون دخترها رو مقصر میدونه

و من برادرم و مقصر میدونم

به نظرم اون اگه سمت دخترها نره و پیله نکنه اونها جواب نمیدن

اما برادرم میگه من میرم و پیله میکنم اون چه دختریه که جواب میده

شاید جفتشون مقصرن.

ولی به نظرم کار برادرم اصلا انسانی نیست

اون میگه هدفم ازدواجه

تا طرف و نشناسم ازدواج نمیکنم...

دخترا هم دل میبندن و عاشق میشن و دلشون میشکنه....

یادم نمیره دختری که زنگ زده بود گریه میکرد و میگفت بگو حسام جوابمو بده

من بهش میگفتم حسام آدم نیست

حیوونه

میگفت نزن این حرفارو

گفتم اون آشغاله

 حالم از برادرم بهم میخوره...

وقتی به برادرم گفتم گفت اره دختر خوبی بود اما بدرد هم نمیخوردیم

گفتم داره گریه میکنه گفت بگو فراموشم کنه...

نمیدونم واقعا کی این وسط مقصره؟؟؟؟

به نظر من جفتشون مقصرن



موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۳
آلاء

نظرات  (۲۳)

این موضوع دوستی خیلی ریشه ای هست و دلایل متعددی داره که بخشی بخاطر جامعه هست و بخشی بخاطر خانواده.

پاسخ:
و بخشی بخاطر خودمون

اصلا این دوستی ها نباید صورت بگیره
کار اشتباهیه
پاسخ:
ولی صورت میگیره خیلی هم زیاد شده
می‌دونی آلاء
واسه دخترا اغلب خیلی جدیه ولی واسه پسرا اغلب شوخی. واسه همینه که وقتی به جایی نمی‌رسه، دختر خیلی آسیب می‌بینه ولی پسر میره سراغِ یکی دیگه.
پاسخ:
پسرها خیلی عجیبن دخترها خیلی ساده
ولی حوا جان یه سوال دارم؟!
ماها که هممون این هارو میدونیم چرا باز به این پسرها اعتماد میکنیم
من شکست میخورم دوست صمیمی من حال منو میبینه اما در عین حال اون با یه شخص جدید دوست میشه
و همینطور ادامه پیدا میکنه
۰۳ آذر ۹۶ ، ۰۹:۲۷ آقای سر به هوا(o_0)
پسرها باخودشون میگن فقط یه چندروز تفریحی رفیق میشم و عشقی در کتر نیست و هردو لذت میبریم!
ولی تا جایی که من از احساسات دخترها مطلع هستم میدونم اونا خیلی سریع وابسته میشن ، افسردگی و گریه هم عاقبتش...

پیدا کردن مقصر دردی دوا نمیکنه!
از زاویه پیشگیری دخترها مقدم ترند،با یه نه در ابتدای ماجرا هیچ پسری هیچ غلطی نمیکنه!

پاسخ:
چون خودم نجربه کردم میگم وقتی کار به اخر میرسه و دختر روحش آسیب میبینه 
اصولا دنبال مقصره!
میگه من خطایی نکردم قصدش فلان بود
چرا اینطور کرد
اگر ما از اول آخرش و بدونیم!!!!!!!
بدونیم که تهش اینه
این پسر فقط قصد سرگرمی داره اصولا ذات پسرهاست
خودتون آقا هستید و میگید که برای پسرها قصد تفریحه عشقی در کار نیست
ولی ذات دختر لطیفه ریحانه ست
خیلی آسیب میبینه
اگر واقعا دخترها بدونن که آقا این پسر نیتش چیه و ذاتش چطوره به نظرم کمتر آسیب ببینن
چون فکر میکنن پسرها هم مثل خودشون هستن....
آقای رائفی پور سلسله سخنرانی هایی در باب دشمن شناسی دارن!منم باید مطلب پسرشناسی بذارم:)
در رابطه با کامنت آقای سر به هوا 
پسرها هم آسیب میبینند .بهتره اطرافتون رو نگاه کنید.همین بیان پسرهای که شکست عشقی خوردند .من برای همه ناراحتم دختر و پسر نداره 
ما دختر ها هم اشتباه میکنیم .اصلا نباید به این پسرها (در شکست های عشقی ) اهمیت داد 
پسرها هم نباید اهمیتی بدن .
رفتن که رفتن !

پاسخ:
ولی بهارجان به نظر من آسیب پسرها خیلی سطحیه به محض دیدن دختر جدید همه چی یادشون میره
همین برادر خودم خودزنی کرده بود ولی الان میگه خر بودم بچه بودم اصلا عین خیالشم نیست
اصلا پسرا با دخترایی که راحت دوست میشن ازدواج نمیکنند هر چی هم بگن دروغه ... صرفا همون دوست دختر دوست پسری و ارضای نیازاشون هست پس بهتره که دخترا دوست نشن به نظر من :/
پاسخ:
پسرها با دخترهایی که سخت هم دوست میشن ازدواج نمیکنن
دوستی خودم شش ماه طول کشید ولی باز تهش رفت که رفت....
شش ماه طول کشید تا پیشنهادش و قبول کنم و اصلا هم تو دوستی بی حیایی نکردم

چی بگم اینجوری که شما میگید کلا همه چی تقصیر مرداست :/
ولی اینم بگم که این واقعیت هست که پسرا واسه ارضای نیازاشون دوست میشن چه قبول کنیم چه نکنیم !

پاسخ:
دخترا به هزاردلیل با یک نفر دوست میشن و پسرا به یک دلیل با هزار نفر
واقعا قبول دارم که فقط هدفشون همون یکچیزه
کسی که هدف ازدواج داره هیچوقت دنبال این چیزا نیست

🤔به فکرفرو رفتم 
من هردوطرفو مقصر میدونم هرکدومشون باید کنترل احساساتشون رو داشته باشن منطقی برخورد کنند اگه قصد ازدواج دادن از راه اصولی و زیر نظر خانواده ها آشنا بشن وگرنه به سرانجام نمیرسه :)
پاسخ:
قصد ازدواج با دوستی واقعا فرق داره چوناون موقع آدم خیلی منطقی تر برخورد میکنه
مدل حرف زدن ها و روابط کلا فرق میکنه مثل دوستی تخیل و  وعده های الکی و میمیرم برات نیست
به نظر من هم هم دختر و هم پسر مقصره تو این روابط
پس این همه خودکشی چیه (خودکشی پسرها) .فقط نمیتونیم بگیم دخترا احساسی هستند 
مگه شما نشنیدید؟
اصلا آدمها با هم فرق میکنند.خیلی از این دختر ها و پسرها هستن که بعد از یه بار شکست  خوردن براشون درس میشه (بالاخره ما اطرافمون میبینیم)
پس ما نمیتونیم جمع ببندیم.انسان ها با هم فرق میکنند 
والا اونقدر پست عاشقانه من در بیان میخونم حس میکنم یکی من رو گذاشته رفته 😂

پاسخ:
درسته جفتشون احساس دارند
پسرها هم ضربه میخورند اما نه به شدت دخترها!
صد در صد برای اونها هم آسیب هایی داره
بالاخره مارو میشکنن ما نفرینشون میکنیم خودشونم میشکنن خخخخ
منم قبل اینکه عاشق بشم و این مسخره بازیا برای تمام خواننده ها گریه میکردم
یه جایی ترسیدم دوست دختر یکیشون بوده باشم والا
۰۳ آذر ۹۶ ، ۱۳:۵۵ آقای سر به هوا(o_0)
به نظر من دخترها میدونند پسرها قصدشون تفریحه ولی حاضر نیساند قبول کنند!
پاسخ:
میگن این با بقیه فرق داره
بعدا میفهمن فرق نداشت...........:)
کسی که دیگران رو سر کار بزاره ارزش نفرین رو نداره 
واقعا همینه من شب گذشته چند تا آهنگ دانلود کردم .همه عاشقانه همه هم رفته بودند.بعد همه رو حذف کردم 😂
چه جالب دوست دختر یکیشون !

پاسخ:
خخخخخخ
دعا کنیم دوست دختراشون بگرده یکم شاد بخونن
چشم 
من دعا میکنم 😄
پاسخ:
خخخخ
دقیقاً! سوالِ منم هست...
پاسخ:
شاید فکر میکنیم این با بقیه فرق داره و من اشتباه نمیکنم!!!!
۰۴ آذر ۹۶ ، ۱۰:۴۲ حامد سپهر
البته نمیشه دقیقا اینو در مورد پسرها گفت که فقط با منظور تفریح یا رفع نیاز با دخترا دوست میشن
چون الان دخترهایی هم هستن که هدفشون از دوستی تیغ زدن طرف مقابله و خیلیهاشون چیزی واسه از دست دادن هم ندارن که نگرانش باشن
پس این شکست و افسرده شدن در مورد هم دخترا و هم پسرا وجود داره فقط دخترها بخاطر نوع روحیاتشون بیشتر اذیت میشن
باید یاد بگیریم رابطه ی درست و غلط رو بشناسیم
پاسخ:
همونطور که همه پسرها بد نیستن همه دختر ها هم خوب نیستن
دیدم دخترهایی که همزمان با دوسه نفر دوست بودند یک نفر برای تفریح رفتن و دور دور
یک نفر برای خرید شارژ
یک نفر ام که از اول بوده و وابسته بودن بهش
تا تعریف از دوستی چی باشه
یک وقت توی دانشگاه هم کلاسی پسری دارم و باهم هم گروهیم و مثل یک هم کلاسی باهم هم صحبتیم توی کلاس
یک وقت این صحبت به مکالمه های تلفنی و پیاممیکشه
یک زمانی به قرار و رفاقت توی خیابون....
من که الان برای خودپ چارچوب گذاشتم...

۰۵ بهمن ۹۶ ، ۲۳:۴۱ کلنگ سرسخت
ببین نه برادرت رو زود قضاوت کن نه اونا رو!
هر کدومشون یه جور هستن.
احساس میکنم سنت کمتر از بیست سال هست ، اگه واقعا میخای با پدیده عشق آشنا بشی کتاب هنر عشق ورزیدن اثر اریک فروم رو بخون.
من بعد 5 سال عشق ورزیدن به عالم و آدم  و شکست های سبک و سنگین مختلف نهایتا به گفته های این کتاب ایمان آوردم!
توام بخون 
پاسخ:
سلام کلنگ جان
من قبلا راجب خودم و عشق هام نوشته بودم
سنم هم بالای بیست ساله
این کتاب رو هم میخونم
سلام متن جالبی بود.و وبلاگ خیلی خوبی دارین. من نظرمو اینجا میگم :) امیدوارم منتشرش بکنین.  چرا اینقدر با بار منفی میگین هدفشن یه چیزه? جرم که نیست اگه هدف اون یه چیز باشه یا من حرفتون رو اشتباه برداشت کردم? چه نوع رابطه ی دوستی هست که اون چیز بخشی ازش نباشه? و. اگه نباشه که یه دیگه یه رابطه نیست, اون وقت یه دوستی معمولیه. رابطه ازاد داشتن دلیل بر چارچوب نداشتن نیست. شما دو چیز مختلف رو با هم ترکیب میکنین. چه اشکالی داره که بسرا با دخترای مختلفی باشن یا برعکس از سر نیاز که یه نیاز طبیعی هم هست. وضع اتقصاد ایران الان خوب نیست, بیکاری و غیره و خرج ازدواج رو کمتر بسری میتونه الان تامین بکنه چه برسه به خونه و ماشین و کار داشتن برا ازدواج اگه به عنوان هدف بهش نگاه کرد. چه اشکال داره برادرتون با دخترای متفاوت باشه تا فرد مورد علاقش رو بیدا بکنه ? تو دوستی بی حیایی نکردم منظورتون دقیقا چیه یعنی هر کسی که کاری میکنه بی حیاست?ولی ذات دختر لطیفه ریحانه ست. شما کله دخترای دنیا رو میشناسین که میگین ذات همشون لطیف هست?  من هیچ وقت این کارو رو نخواهم کرد ولی به کسی هم انتقاد نمیکنم چه مستقیم چه غیر مستقیم و با این لحن خیلی تند و احساسیتون که بسرا رو مقصر میخواد نشون بده. اینکه ی یه دختر تصمیم میگیره به یه بسری دل ببنده که چند هفته بیشتر نمیشناستش, تصمیم خودشه و اگه اشتباه کرد, نتیجشم میبینه و باید قبول بکنه.در کل به نظرم هر کسی  مسعول زندگی خودشه. تنها حرفی که در این ملطبتون کاملا قبول دارم اینه که فرد باید قبلش بگه که هدفش چیه و دروغ نگه. ممنونم و منتظر جوابتونم.
پاسخ:
سلام
اول اینکه گفتید امیدوارم نظرمو منتشر کنید ،من نظر خودمو گفتم اگر قرار باشه که نظر موافقامو فقط منتشر کنم که نمیشه
نمیگم صد درصد چیزی که نوشتم درسته...
منظور من ارضای نیاز جنسی بود
ازدواج که گفتید خونه و ماشین و فلان
الان خیلی ها هستن که از پسر خونه و ماشین نمیخوان اول زندگی مگر پسر لقمه گنده تر از دهنش برداره و بخواد با کسی که خیلی از خودش بالاتره ازدواج کنه...
وقتی ازدواج هست چه نیاز به این دوستی ها
وقتی دوست جنس خودش هست چه نیاز به دوستی با جنس مخالف؟
ذات همه دخترها لطیفه
گفتم جفتشون مقصرن
دختری که دوست میشه و دل میبنده پسری که قول میده و الکی محبت میکنه 
من جفتشون و نقصر میدونم
سلام مرسی که جوابمو منتشر کردین چون در بعضی وبلاگ ها نظرات مخالف منتظر نمیشن. منم منظورم رفع نیاز جنسی هست. چه اشکالی داره یه پسر رابطه ای برقرار بکنه تا این نیاز رو رفع بکنه? اگه به طرف از اولش بگه هدفش چیه که اینم بیشتر دخترا میدونن و دخترایی که این رو میدونن ولی بازم انتظار بیشتری دارن از این رابطشون, خودشون مقصرن و نه پسر. در کل من پسرا رو مقصر نمیدونم. من دقیقا نفهمیدم منظورتون از اینکه تو دوستیتون بی حیایی نکردین اینه که رابطه جنسی نداشتین? اگه اره اونوقت هر کسی که این رابطه رو داره در دوستیش با یه پسر بی حیاست? یعنی اینهمه زوج تو کله دنیا که این قسمتی از رابطشون میشه بیحیان و هر کسی دوست پسر داشته باشه و این کار رو نکنه باحیا? بیشتر دخترایی که میشناسم دوست دارن شوهرشون ماشین و خونه داشته باشه. در ایرایی که بیکاری در جوانان بالا 30, 40 درصده و حتی برای وام ازدواج گرفتن بانک ها پدر ادمو در میارن تا پولی رو وام بدن, ازدواج برای خیلی ها ناممکن و حتی حماقته, مثلا برای خود من. مخصوصا در تهرانی که هزینه ها اینقدر بالاست و حتی اجاره. نمیشه که طرف وقتی درامد کافی نداره بره ازدواج بکنه و اصلا برای چی وقتی شرایطش رو نداره? به سوالم جواب ندادینا چه اشکالی داره یه فرد برای رفع نیاز جنسی یا حتی پیدا کردن فرد مورد علاقه با چندین خانوم رابطه برقرار بکنه تا این نیازش رو رفع بکنه و حتی با احتمال کم همسر مورد علاقش رو پیدا بکنه? خب برای رفع نیاز جنسی راهی به جز دوست دختر گرفتن نیستش یا شما راه بهتری رو میشناسین?  اگه هدفش رفع نیاز جنسیه که برای خیلی ها همین هم هست ازدواج منطقی نیست از هر لحاظ. ازدواج برای رفع جنسی درست نیست. وقتی طرف میتونه یا یه رابطه نیازش رو برطرف بکنه برای چی ازدواج بکنه? ازدواج برای من ارزش زیادی داره ولی هر کسی حق داره بگه که نمیخواد تا 40 سالگی صبر بکنه (با این شرایط اقتصادی الان بعید میدونم حتی تا 20 سال دیگه بهبودی پیش بیاد) تا نیاز جنسیش رو بر طرف بکنه که این هم حق طرفه تصمیم بگیره میخواد صبر بکنه یا نه. اینکه اینقدر با بار منفی این رو نگاه میکنید رو قبول ندارم . همونطور که گفتم جرم نیست مخصوصا اگه طرف مذهبی نباشه و قوانین دینی براش اهمیتی نداشته باشن. شما که 3و5 میلیارد دختر رو نمیشناسین که میگین ذات همشون لطیفه. ادما چه زن چه مرد متفاوت هستند.
پاسخ:
سلام
اینهایی که شما گفتی همون زنا محسوب میشه با اسم باکلاس و امروزیش
دوست بشی نیاز جنسیتو رفع کنی به این بهونه که نیازداری و پول نیست زناست
اگه خیلی اوضاع حاده میتونید خانم هایی که مطلقه هستن و صیغه کنی نیازتو رفع کنی
این اصلا کار انسانی ای نیست...
ربطی به مذهبی بودن و نبودن نداره یه بحث انسانیه و اخلاقی
ذاته زن لطافته خدا زن رو لطیف خلق کرده
چون اون باید مادر بشه و مادرها فطرن مهربونن این برمیگرده به فطرتشون
کم پیش میاد خانمی ذاتن روحیه لطیفی نداشته باشه...
درکل اینها همه بهونست و هوس پرستی
ادمیزاد باید یکم از خودش اختیار داشته باشه و خودش و کنترل کنه
در غیراین صورت هیچ فرقی با حیوان نداره
سلام 
گفتم که من خارج از بعد مذهب و فقه نگاه میکنم. من برا این سوال میکنم چون امادم که نظرمو تغییر بدم اگه نظرتون منطقی باشه, شاید من اشتباه میکنم. برا همینم خیلی خوبه که میشه با هم بحث و گفت و گو کرد :) به چند تا از سوالام جواب ندادین. اینکه این زناست از بعد مذهب و فقه بله قبول دارم ولی نه برای کسی که مذهبی نیست. کجای این بی اخلاقی و غیر انسانیه? اینکه دو فرد دوست دارن با هم رابطه جنسی برقرار بکن بدون ازدواج, شاید چون اصلا دوست نداشته باشن ازدواج بکنن یا همونطور که گفتم شرایطش رو نداشته باشه, یا برای رفع نیاز کجاش حیوانیه و اصلا انسانی نیست? یه مرد حق داره برای زندگیش تصمیم بگیره که ایا میخواد ازدواج بکنه, میخواد برای رفع نیاز با چند نفر ارتباط بکنه, این یه تصمیم شخصیه, کجاش بی حیایی یا حیوانیه? غیر اخلاقی و غیر انسانی بودن یک عمل رو شما تعیین میکنین? تو کشور ما این عمل جرمه اونم به خاطر مذهب وگرنه تو اکثر کشورای دیگه مورد خنده واقع میشه یکی بگه این جرمه. به نظر من تجاوز جرمه و حیوانی ولی نه اینکار. شما رابطه داشتن برای رفع نیاز رو با یک عمل حیوانی یکی میدونین. بر اساس چه بایه ای? با چه منطقی? شما دارین میگین رابطه جنسی برقرار کردن برای رفع نیاز بی اختیاری یک انسان محسوب میشه و این رو با تجاوز( از نظر من) یکی میدونین. در صورتی که یکیش تو کل دنیا جرم, عمل غیر انسانی و حیوانی  محصوب میشه ولی دیگری نه و فقط تو کشورای اسلامی این صفات بهش داده میشه اینم نه از طرف اکثریت. صیغه که گفتین یه راه حل مذهبی دیگست. اینکه طرف باید قرار داد ببنده تا ازدواج مدت دار بکنه و بتونه برای چند روز با کسی باشه, به نظرتون یه راه حل منطقی (نمیگم مذهبی) خیلی خوبه? در مورد صیغه, یعنی هر بار میخواد یک نفر با کسی باشه بابا مادر طرف بیان برای قرار داد بستن تا از نظر مذهبی اوکی باشه و طرف بتونه باهاش رابطه برقرار بکنه. این راه حل رو من درست نمیدونم و همینطور منطقی. برای چی باید کسی که مذهبی نیست صیغه بکنه? ازدواج یه تصمیم شخصیه, ارتباط با چند نفر داشتن چه برای رفع نیاز چه وقت طلف کردن, یه انتخاب شخصیه  و نه حیوانی. اگه قوانین اسلامی در مورد ازدواج, رابطه برقرار کردن منطقی و موثر بودن این امار طلاق و مشکلات شدید دیگه رو  رو نداشتیم تو ایران. حرفاتون یجور توهینه وقتی همه ی مردانی که نمیخوان ازدواج بکنن به هر دلیلی, تجاوزی نکردن و کار خلافی نکردن ( غیر از فقه) رو هوس ران و بی اختیار  و بی حیا خطاب میکنین چون میخوان رابطه جنسی داشته باشن با یه نفر یا چند نفر. هموطور که گفتم خوشحال میشم دلایلتون و جوابتون رو بدونم نه از منظر فقهی. من یه حرفتون رو تا اینجا قبول دارم اونم اینه که بهتره قبل از شروع یک رابطه دو طرف بگن که هدفشون دقیقا چیه تا به کسی اسیبی وارد نشه. گفتم که من همه ی زن های دنیا رو نمیشناسم و نمیتونم بگم ذات همشون لطیفه همینطور که شما هم  همه ی زن های دنیا رو نمیشناسین.
پاسخ:
حتما یه پست مفصل جوابتون و میدم منتظر باشید
۰۵ اسفند ۹۶ ، ۲۳:۱۹ کاکتوس هستم
هردو طرف مقصرن به نظرم..
ولی دختر بیشتر..
چون دخترها بهتر میتونن کنترل کنن غرایضشون رو.
ولی صدر درصد دو تاشون مقصرن.
پاسخ:
دقیقا
خیلی چیزها موثره به نظرم
خانواده
دوست...
۱۴ اسفند ۹۶ ، ۱۲:۳۳ محمد سبحانی
ما اینقدر بد هستیم؟

پاسخ:
خیلی خیلی

۱۶ اسفند ۹۶ ، ۱۵:۱۳ http://www.linux.net/
Daddy wins!? Thhe twins declɑred.
پاسخ:
وات د فاز؟؟؟؟؟
Hello to every body, it's my first visit of this
web site
پاسخ:
سلام علیکم
صدتا پیام گذاشتی
برو فارسی یاد بگیر بیا
چقدر داداشت بی احساسه :(
خیلی این دوستی ها بده. هر چند هر کاری هم بکنیم که به پسرا وابسته نشیم یا دوست نشیم به هر حال تنهایی اون سالها آدم رو به سمت این ارتباط ها میکشونه. الببته دوره داره. بعد از چند سال خود به خود از سر آدم میره دیگه این چیزا.
پاسخ:
نود درصد پسرها همینن:/
خودشون هم تو کامنتا گفتن 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">